پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 67
نویسنده : صادق

Promo Of Randy Orton

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد )

( رندی اورتون با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

رندی اورتون :

خانمهـا و آقایـان مـن وایپـر کمپـانی رندی اورتون هستـم...شاید کریر درخشـانی نداشته باشـم توی این مدتی کـه فعالیت کردم اما مدتیـه که وقتـش رسیـده کریرم رو به اوج برسونـم...مـن در طول کریرم برای به دست اوردن یه عنوان قهرمانی به خصوص کمربنـد دبلیودبلیوای تلاش های زیـادی کردم کـه اولین تلاشـم با پیروزی مانی این د بنـک رقـم خورد امـا در سروایور سریـس تلاشـم نقش برآب شـد...در رویال رامبـل هم خوش شانـس نبودم...در رسلمنیـا با توجه به عملکردی خوبی کـه داشتـم اما مسابقه ی تیمی اون چیزی نیست کـه مـن میخوام !

مـن بازهم تلـاش کردم و سعی کردم کـه قبل از استوری برای کمربـند در یک استوری معمولـی موفق به پیروزی بشـم اما استوریم با بری وایت رو نیز با نتیجه 2-1 شکـست خوردم !...مانی این د بنک موفق نبودم و رویال رامبل هم تلاشـم بی نتیجه بـود !...در رسلمنیـا موفق به شکست تیم کیـن شـدم اما بازهم اون چیزی نبود که من میخواستـم !...سه استوری بیهوده در سه پی پر ویو متوالـی کـه بر سر کمربند تگ تیـم انجام شـد !...درسته مـن قهرمان کمربنـد تگ تیم هم شـدم اما با پارنتـری کـه جز شکـست خوردن از مـن کار دیگه ای بلـد نبود انجام بـده !...امـا دیگه هرچی اتفاقات افتـاده بـود گذشت و وقتـشه کـه رنـدی اورتون در صـدر و مینی اونتـــ پی پر ویو ها قرار بگیـره چون این چیزیه کـه مـن میخوام !

شیمـس کشتی گیـر خودخواهـیه و با قهرمان شـدنـش فکر میکنه که میتونـه برای حریفـش هرمسابقه ای کـه دلش میخواد تعیین کنـه ولی مـن هرچه قـد هم کـه مسابقاتی که اون تعیین میکنه رو ببرم یا ببـازم شیمـس رو میخوام در یک مسابقه تـک به تـک !...شایـد شما بگیـد کـه شیمـس رو میخوام برای کمربند دبلیودبلیوای...این درستـه اما همه ی ماجرا این نیست !...دو سال گذشته در سامراسلـم مـن درمقابل شیمـس با داوری کشتی گیـر اخراج شـده دنیل برایـان قرار گرفتـم و شکـست خوردم !...وقتـشه کـه انتقـام اون شکست رو بگیـرم و به چیزی که مدت ها منتظرش هستـم هم برسـم !...مـن این کار رو انجام میـدم و ایندفعـه با پیروزی از رینگی بیرون میـام که دو سـال گذشتـه در اون شکـست خوردم...

در رینگ سامراسـلم...مـن...شیمـس...کمربند دبلیودبلیوای...و این چیزیـه کـه بهتریـنه برای بیزینـس !

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد )

( باتیستا با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد ، تماشاگران و رندی اورتون از بازگشت باتیستا تعجب کردند )

( باتیستا وارد رینگ شد و مقابل رندی اورتون ایستاد ، تماشاگران شعار Batista را دادند )

باتیستا :

مطمئن هستم نکسز از بازگشتم تعجب کرده تعجب نداره...یه حیون تا به طعمش نرسه ول نمیکنه. همه میدونن که توی پی بک و مانی د بنک با نامردی کامل کمربند ازم گرفته شد هرچند شیمس حقش بود کش کنه ولی اگر سی ام پانک فینیشر نمیرفت روی من میتونستم شیمس رو شکست بدم. من به قهرمانی ده ماهه پانک پایان دادم.باعث بازگشت آستین شدم...باعث شدم مردم دوباره امیدشون رو به دست بیارن...هنوز مردم یادشون نمیره شایسته ترین قهرمان کمربند مای پی پر ویو کیه.

مردم برای کمپانی عدالت میخوان...من اینجا هستم که عدالتو بر قرار کنم.ولی امروز...برای نکسز به اینجا نیومدم. رندی...تو کاملا حق داری شیمس رو برای سامرسلم چلینج کنی و این باعث خوشحالی من میشه مخصوصا اگر شکستش بدی . حرفات راجب شیمس کاملا منطقی بود مطمئن هستم میتونی شکستش بدی و باور کن هیچ چیز منو بیشتر از این خوش حال نمیکنه که قهرمانی تورو ببینم. باور کن خوش حال میشم که شیمس توی سامر اسلم شکست بدی و  کاری باهاش بکنی که دیگه طرف اون کمربند نره.

نه تنها من خوشحالم میشم ، بلکه مردم رو هم خوش حال میکنی.اما...من اومدم اینجا تا به تو اینو بگم...اگه موفق شدی شیمس رو در سامرسلم شکست بدی ،حریف بعدی تو در نایت آف چمپیونز من خواهم بود.

( تماشاگران به شدت باتیستا را تشویق کردند )

من و تو خیلی وقت هست با هم دوست هستیم. و فکر نکنم این باعث بشه تو ناراحت بشی
مطمئن باش این دوستی بهم نمیخوره...هنوز مردم یادشونه چه بلایی سر بری وایت و گروهش اوردیم که بری وایت مجبور به فرار کردن شد. چلینح کردن تو در نایت آف چمپیونز نمیتونه دوستی مارو خراب کنه. تنها چیزی که ممکنه این دوستی رو بهم بریزه اینه که این چلینج رو نپدیری اگرچه تو هنوز قهرمان نشدی ، اما من به پیروزی تو در سامرسلم امیدوار هستم. تو باید...

( صدای ناقوص آندرتیکر به صدا درامد ، تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

( چند مرد سیاه پوش وارد سالن شدند و روبروی یکدیگر در ابتدای سالن ایستادند )

( آندرتیکر وارد سالن شد )

 

( آندرتیکر پس از 8 ماه با تشویق شدید تماشاگران به سمت رینگ آمد )


( باتیستا و رندی اورتون از حضور آندرتیکر در سالن تعجب کردند )

( آندرتیکر وارد رینگ شد و روبروی رندی اورتون و باتیستا ایستاد ) 

( رندی اورتون آماده مبارزه با آندرتیکر شد )

( آندرتیکر به باتیستا و رندی اورتون نگاه کرد ، سپس کلاه را از روی سرش برداشت )

( تم سانگ اندرتیکر قطع شد )

( تماشاگران شعار This Is Awesome را دادند )

( ناگهان آندرتیکر به سمت رندی اورتون حمله ور شد ، باتیستا گوشه رینگ ایستاد و درگیری اورتون و تیکر را تماشا کرد )

( آندرتیکر بیگ فوت سنگینی به اورتون وارد کرد )

( سپس اورتون را بلند کرد و تومستون رو روی او انجام داد )

( آندرتیکر به باتیستا نگاه کرد ، باتیستا به سمت تیکر حمله ور شد ، تیکر از گردن باتیستا گرفت و چکسلم رو روی او انجام داد )

( سپس تیکر باتیستا را بلند کرد )

( تومستون از آندرتیکر بر روی باتیستا !!! )

( تماشاگران به شدت آندرتیکر را تشویق کردند )


( پرومو در حالیکه تم سانگ آندرتیکر زده شده بود و باتیستا و اورتون نقش بر زمین شده بودند و آندرتیکر در حال ترک سالن بود به اتمام رسید )