پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 45
نویسنده : صادق

( صدای تم سانگ مسترمکمن به صدا درامد )

( مسترمکمن با بو شدید تماشاگران و شعار " ریدی تو مسابقه رفت " به سمت رینگ آمد و در نهایت وارد رینگ شد )

( مسترمکمن میکروفون را در دست گرفت )

( تماشاگران شعار " ریدی تو مسابقه " را دادند ) 

وینس مکمن :

از من ناراحتید چرا مسابقه تریپل ایچ و رومن رینز رو بدون نتیجه کردم...من از این ناراحتم چرا همه چیز خلاف انتظارات پیش رفت ! چرا رندی اورتن و باتیستا به وعده هاشون عمل نکردن و چرا سث رولینز و دین امبروز باعث ناتمام شدن اون مسابقه شدن ! چیزی که ما میخواستیم اخراج شدن رومن رینز بود اما اینطور پیش نرفت و تنها علتش هم رندی اورتون و باتیستا بودن ! اگه اون مسابقه رو بدون نتیجه نمی کردم ، الان تریپل ایچ برکنار شده بود...

مدیر کمپانی مصدوم شده و اورتن و باتیستا باید جواب گو باشن...یک لحظه تصور کنید من اون مسابقه رو بدون نتیجه اعلام نمی کردم ! الان تریپل ایچ برای بار دوم اخراج شده بود و اوضاع کمپانی به هم میریخت ! امشب اومدم حرف های مهم و سرنوشت سازی بزنم...حوادثی که در تی ال سی رخ داد باعث شده که سرنوشت این کمپانی تغییر کنه...به طوریکه قانون سنتی رویال رامبل تغییر کنه و این بار برنده رویال رامبل به رسلمنیا نمیره ! برنده رویال رامبل ، در همون شب مقابل قهرمان myppv مسابقه میده !

( تماشاگران از صحبت های مسترمکمن تعجب کردند )

رندی اورتون و باتیستا به خاطر کاری که در تی ال سی کردن ، چلینج آندرتیکر رو از دست دادن و به جاش مسابقه رویال رامبل رو بدست آوردن...مسابقه ای که با پیروزی اون ، به مسابقه با آندرتیکر دست پیدا می کنند...اما همچین چیزی نیست ! از بین رندی اورتون و باتیستا ، فقط یکی از اونا وارد رویال رامبل میشه ! این مجازاتی هست که برای اورتن و باتیستا در نظر گرفتم...اونا هفته دیگه در قفس استیل کیج مقابل هم قرار میگیرن...

برنده مسابقه وارد رویال رامبل 30 نفره و بازنده مسابقه ، باید برای همیشه از این کمپانی خداحافظی کنه...

Randy Orton Vs Batista For Road To Royal Rumble And Carieer Match

اما از بین ارتون و باتیستا...اون کسی که برنده بیرون میاد نباید زیاد خوشحال باشه...چون من ، د گیم تریپل ایچ و شین مکمن در رویال رامبل 30 نفره حضور داریم !

( تماشاگران تشویق شدیدی کردند ! )

رویال رامبل 30 نفره اولین مسابقه پی پر ویو رویال رامبل خواهد بود...و برنده این رویال رامبل در مین اونت ، مقابل د استریک آندرتیکر بر سر کمربند myppv مسابقه خواهد داد !

...But

پی پر ویو رویال رامبل و الیمینیشن چمبر امسال ادغام شده...بنابراین در پی پر ویو رویال رامبل یک مسابقه الیمینیشن چمبر مچ 6 نفره خواهیم داشت ! و کسی که مقابل قهرمان در رسلمنیا مسابقه میده ، برنده الیمینیشن چمبر 6 نفره خواهد بود ! از همین الان حضور جان سینا و شان مایکل رو در این مسابقه قطعی بدونید...چهار عضو دیگه بعدا تعیین خواهد شد...

اما هنوز صحبت هام تموم نشده...درباره ی...

( صدای تم سانگ رندی اورتن به صدا درامد ، رندی اورتون با تشویق و بو تماشاگران وارد سالن شد و به سمت رینگ امد )

( رندی اورتون وارد رینگ شد و مقابل وینس مکمن ایستاد )

( سپس میکروفون را در دست گرفت )

رندی اورتون :

وینس وینس وینس...تو الان نبایـد خونه می بودی و آب پرتقال رو با دندون های مصنوعیت زق میزدی ؟ ... ببخشید کـه لحن تندی دارم ولی این اوضاع تخـ*می کمپانی بدجور ریـده تو اعصابم...تی ال سـی جایی که تو اومدی و مسابقه رو بدون نتیجه اعلام کردی یکی از بدترین صحنه هایی بود که میتونست وسط مسابقه رخ بده !

تو اون صحنه رو ایجاد کردی وینس !...شخص شخیص تـو کـه ظاهرا چیزی از بیزینس نمیدونی !...اگه از بیزینس سر درمیوواردی به تریپل اچ کمک میکردی تا رومن رینز رو اخراج کنه...کشتی گیرا رو برای حمله به قهرمان 50 ساله تون میفرستادی تا فرصت برای ریـمچ گرفتـن و دوباره قهرمان شدن مـن یعنی وایپـر کمپانی پیش بیـاد !

یادت که میاد من ریمچ دارم نـه !؟...مـــن قهرمـــان سابـــق کمربنـــد دبلیـودبلیــوای بودمــــ !...و هنوز یک مسابقه تک به تک با قهرمان کنونی کمربند نصیبم نشده ولی اون مسابقه رو میگیرم...در رویـــال رامبــــــل !

( صدای تم سانگ گروه شیلد به صدا درامد !! )

( تماشاگران به شدت تشویق کردند )

( اعضای گروه شیلد از بین تماشاگران به سمت رینگ آمدند )

( وینس مکمن از حضور اعضای شیلد در سالن تعجب کرد )

( رندی اورتون به وینس مکمن نیش خندی زد و از رینگ خارج شد )

( وینس مکمن از اورتون خواست تا به رینگ برگرده اما اورتون به صحبت های وینس اعتنایی نکرد ) 

( اعضای شیلد دور رینگ ایستادند ، سپس همگی وارد رینگ شدند و به وینس مکمن حمله کردند )

( وینس مکمن قصد داشت فرار کنه )

( رومن رینز اسپــــــــــیر رو روی او انجام داد ) ( اعضای شیلد وینس مکمن را بلند کردند )

 

( تریپــــــــــــــــــــل پــاور بمــــــــــب ! )

( وینس مکمن پخش بر زمین شد )

( پرومو در حالیکه رندی اورتون در خارج از رینگ به مسترمکمن می خندید و اعضای شیلد بالای سر او ایستاده بودند به اتمام رسید )