پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 49
نویسنده : صادق

( صدای تم سانگ تریپل ایچ به صدا درامد ، تریپل ایچ با بو شدید تماشاگران وارد سالن شد )

( سپس وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

تریپل ایچ :

تا چند وقت پیش ، خودم رو به خاطر باختم در سال گذشته مقصر میدونستم. اما واقعیت اینه که خیلی عوامل دست به دست هم دادن تا من رو از ریاست برکنار کنن تا قدرت رو بدست بگیرن.این اتفاق هم افتاد اما میتونید الان از اون کشتی گیرای فیسی که علیه من دخالت کردند بپرسید ببینید آیا اگه زمان برمیگشت و دوباره اون مسابقه برگزار می شد بازم حاضر میشدن علیه من دخالت کنن ؟! جواب تک تک اونا حتی سرسخت ترین اونا ، یعنی رومن رینز هم نـــه هست...

هرکس در زندگی عدالت رو با منطق خودش می بینه ! افکار مردم با هم فرق داره و این تفاوت باعث میشه که هیچ وقت اتحادی بین مردم پیش نیاد. چون افکار متفاوته و همین تفاوت منطق هارو از هم تفکیک میکنه. منطقی که من از عدالت دارم ، شاید با منطق کسایی مثل رومن رینز سازگاری نداشته باشه. اما من کار درست رو انجام میدم و دهن کسایی که با من مخالفت میکنن رو می بندم. این برای بار سوم هست که میخوام سر کریر و ریاستم مسابقه انجام بدم. دو سال پیش با مارک هنری چنین مسابقه ای داشتم و پیروز شدم. سال پیش با استون کلد که شکست خوردم. و حالا با رومن رینز !

اینکه من برای بار دوم اخراج بشم ، یک چیز غیر ممکن هست. و اینکه یکی از بهترین سوپراستارهای این کمپانی که از ابتدا تا الان با ما بوده هم اخراج بشه ، بازم یک چیز غیرممکن هست. اما یکی از غیرممکن ها باید در تی ال سی ممکن بشه.

( تماشاگران شعار " گوه نخور " را دادند )

{ این هفته تماشاگران بی ادب شدن )

من سخت تلاش کردم تا به این جایگاه رسیدم ! راهی که باید طی می کردم رو طی کردم و برای رسیدن به هدفم از تمام وجودم مایه گذاشتم. اما کسی مثل رومن رینز ، میخواد جایگاه من رو کسب کنه منتاها فرقش با من اینه که اون میخواد این جایگاه رو بدون طی کردن راه من بدست بیاره. و این جایگاه ، هیچ وقت برای اون بدست نمیاد. چون هیچ چیز با ارزشی اسون بدست نمیاد. اگه رومن رینز کمی برای کریرش ارزش قائل می شد ، می فهمید هنوز در اون حدی نیست که مقابل رئیس این کمپانی قرار بگیره...

سه هفته دیگه...یا اینکه من از این کمپانی برای همیشه میرم ! یا اینکه دیگه رومن رینزی نخواهید دید...

( تریپل ایچ میکروفون را انداخت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ، رندی اورتون و باتیستا هردو وارد سالن شدند و به سمت رینگ آمدند )

( اورتون و باتیستا وارد رینگ شدند و مقابل تریپل ایچ ایستادند )

رندی اورتن :

من اینجا نیومدم تا وارد بیزینس مسخره ی تو بشـم. من اینجا اومدم تا تکلیف بیزینس خودم رو معلوم کنـم !...من قهرمـان سابـق کمربند پی پر ویو مـن هستـم ! ... مـن به عنوان صاحب قبلی کمربند حق اینو دارم که ریمچ خودم رو هروقت که بخوام...درهزمانی...تو هر پی پر ویویی درخواسـت کنم !...و حالـا حدس بزنیـد چی شـده ؟ ... مـن ریـمچم رو میخوام همین الـان همین جا ! و اگه شما فکر میکنید که میتونیـد یک درصـد مانع چیزی که من میخوام بشیـد مـن صداهای زیـادی تو سرم هست کـه بهم میگـه مقابـل هرکسـی که سـد راهم می ایستـه چه کار کنم !

تریپل ایچ :

رندی اورتن...میدونم دیشب شب سختی رو گذروندی و اینو از ته دل میگم که دوست داشتم کمربند رو پیش خودت نگه داری و یا حداقل به باتیستا واگذار کنی اما شکست شما دو نفر از آندرتیکر کمی تحقیر آمیز بود. هردو شما سرتون بی کلاه موند و حالا با اون شکستی که در هل این ا سل داشتید ، فرصت های زیادی رو از دست دادید. اگه یکی از شما قهرمان می شد و 1 ماه دیگه تحمل می کرد ، میتونست موقعیت مین اونت رسلمنیا رو بدست بیاره اما متاسفانه با این شکست ، راه خودتون رو خراب کردید...

( رندی اورتون از صحبت های تریپل ایچ عصبانی شد )

رندی و باتیستا...با هردوتون هستم. هردو شما عصبانی هستید و یک مسابقه طولانی و سخت رو پشت سر گذاشتید. پیشنهاد من به شما اینه که تی ال سی و رویال رامبل رو استراحت کنید و برای رسلمنیا اماده بشید. شما نیاز به استراحت دارید و...

 

رندی اورتن :

من به استراحت نیازی ندارم اچ...من ریمچم رو میخوام. بهتره مسابقه من رو با آندرتیکر برای تی ال سی ثبت کنی قبل از اینکه من رو از اینی که هست عصبانی تر کنی. من چیزی که حقمه رو میخوام. اچ بهتره اینو تو گوشت فرو کنی که اگه بخوای ریمچ من رو بپیچونی و این ریمچ رو به من ندی ، تورو به جای آندرتیکر چلینج میکنم ! من اونقدر عصبانی هستم که حاضرم به تمام سوپراستارها و به تمام تماشاگرهای این سالن Rko بزنم !

تریپل ایچ :

آروم باش رندی ! اگه من به تو ریمچ نمیدم به خاطر اینه که میدونم تو به تنهایی از پس آندرتیکر برنمیای. تو نیاز داری به کمک کسایی تا بتونی دوباره کمربندت رو بدست بیاری. بهتره واقع بین باشی و قبول کنی که تو حتی با وجود باتیستا هم نتونستی از کمربندت مقابل آندرتیکر دفاع کنی.

باتیستا...میدونم تو هم دنبال ریمچ هستی اما بهتره بدونید آندرتیکر با بقیه حریف های شما فرق داره پس بهتره چشم و گوشتون رو باز کنید. شما دو نفر از پس اون برنمیاید و به کمک یه نفر برای پیروزی در اون مسابقه احتیاج دارید. اونم مـــنم ! شما دو نفر هم به ریمچ میرسید...هم به آندرتیکر و هم به کمربند ! فقط کافیه من رو به خواسته خودم برسونید.

رندی اورتن...باتیستا...آندرتیکر...و من !!!

من شمارو به این مسابقه میرسونم و یکی از ما 3 نفر قهرمان کمربند myppv خواهد شد. شما هم به من کمک میکنید تا رومن رینز رو از سر راه بردارم ! قبوله ؟

( تماشاگران شعار no را دادند )

( تریپل ایچ دستش را به طرف باتیستا دراز کرد ، باتیستا با تریپل ایچ دست داد ) ( باتیستا به شدت بو شد )

( سپس به طرف رندی اورتون رفت و دستش را به طرف او دراز کرد )


( رندی اورتن نیز با تریپل ایچ دست داد ) ( تریپل ایچ خندید و رینگ را ترک کرد و به سمت خروجی سالن رفت )

 

( پرومو در حالیکه تم سانگ تریپل ایچ زده شده بود و تریپل ایچ ابتدای سالن به اورتن و باتیستا نگاه می کرد به اتمام رسید )