پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج شوء اسمکدان
نوشته شده در
بازدید : 75
نویسنده : صادق

شوء اسمکدان با تشویق تماشاگران آغاز میشه و ابتدای کار تم سانگ ادج و کریشن به صدا درمیاد و وارد رینگ میشن. ادج اول صحبت هاشو آغاز میکنه و میگه ما تیم ریتید سوییچ رو تشکیل دادیم تیمی که از همون اول سودای قهرمانیش به گوش همه رسید و در اولین مسابقه تگ تیممون قهرمان کمربندهای تگ تیم شدیم. ادج میگه من به توانایی های رندی اورتون اعتقاد دارم اما تیم شدن اون با کین خنده داره و اون داره خودشو با یکی از منفورترین چهره های این کمپانی تیم میکنه و وقتی از ما شکست بخوری خوار و ذلیل میشی و وقتی خوار و ذلیل شدی مار افعی تبدیل میشه به مار زخمی. ادج میگه من نه از تو میترسم نه از کین و ما حریف های سرسخت تری برای اکستریم رولز میخوایم. کریشن سعی میکنه بین اورتون و کین تفرقه ایجاد کنه و از کین میخواد که Rkoیی که توی راء از اورتون خورد رو تلافی کنه و میگه اگه همین جوری به اورتون پیشنهاد صلح بدی مثل این میمونه که داری خا**مال**رندی رو میکنی. تم سانگ کین زده میشه و کین ابتدای سالن میاد. کین میگه من توی این کمپانی فرصت های زیادی رو از دست دادم اما این فرصت رو حفظ میکنم. کین میگه اگه من و اورتون تیم بشیم دیگه هیچ تیمی نمیتونه مقابل ما مبارزه کنه ما بهترین تگ تیم های تاریخ میشیم و به کریشن میگه سعی نکن بین ما دعوا راه بندازی چون ما صحبت هامون رو قبلا کردیم. کین میگه ادج تو باید امشب مقابل اورتون قرار بگیری و ادج این جمله کین رو مسخره میکنه و ادج و کریشن به کین میخندن که یدفعه اورتون از پشت سر ادج و کریشن میاد و یه Rko سنگین روی ادج انجام میده و رینگ رو ترک میکنه.

- مسابقه بین جک سواگر و بد نیوز برت سرکمربند بین قاره ای تبلیغ میشه

- مسابقه بین رندی اورتون و ادج در مین اونت امشب هم تبلیغ میشه.

مسابقه اول

اون بورن vs کودی رودز

بیشتر ممنتوم دست کودی رودز هست. کودی رودز سوپلکس سنگینی روی اون بورن انجام میده و میره بالای رینگ و میخواد از بالای رینگ به روی اون بورن بپره که صدای تم سانگ سی ام پانک زده میشه و اعضای نکسز وارد سالن میشن. کودی رودز میترسه و از رینگ پایین میاد و در همین حال اون بورن رول میکنه.

برنده : اون بورن

بعد از مسابقه پانک ، شیمس و دین امبروز وارد رینگ میشن و دور تا دور رینگ رو محاصره میکنن. کودی رودز میخواد به پانک حمله کنه اما قبل از اینکه دستش به پانک برسه شیمس بروگ کیک رو روی کودی انجام میده. شیمس و دین امبروز از پایین رینگ صندلی برمیدارن و ضربات پشت سر هم صندلی به کودی رودز وارد میکنن و در نهایت سی ام پانک جی تی اس رو روی کودی رودز اجرا میکنه. حالا اعضای نکسز کودی رودز رو به طرف میز گزارشگران می برن و تریپل پاور بمب رو روی کودی انجام میدن و اون رو روی میز گزارشگران خورد میکنن.

مسابقه دوم

سزارو vs دالف زیگلر

سزارو زیگلر رو به بالای رینگ می بره و میخواد از بالای رینگ به روی زیگلر بپره اما زیگلر اون رو پایین میندازه. حالا زیگلر میخواد از بالای رینگ به روی سزارو بپره اما سزارو جاخالی میده و زیگلر نقش بر زمین میشه. سزارو از پاهای زیگلر میگیره و میخواد اون رو بچرخونه اما زیگلر بدل میکنه و سوپرکیک رو روی سزارو انجام میده. زیگلر میره واسه زیگ زاگ اما سزارو بدل میکنه و آپرکات سنگین روی زیگلر انجام میده. سزارو پین میکنه و زیگلر در شماره 2 کیک اوت میکنه. سزارو اماده انجام فینیشر میشه اما زیگلر بدل میکنه و دومین سوپرکیک هم به سزارو میزنه و در نهایت موفق به انجام زیگ زاگ میشه.

برنده : دالف زیگلر

- تبلیغی از شوء راء که قراره در کشور مکزیک در شهر مورلیا برگزار بشه به نمایش در میاد و اسم یه سری از کشتی گیرانی که در اون شوء حضور دارند هم تبلیغ میشه. تصاویری از شهر هم به نمایش در میاد.

تم سانگ دنیل براین به صدا درمیاد و دنیل براین اینبار مثل اعضای گروه شیلد از بین تماشاگران به سمت رینگ میاد. دنیل وارد رینگ میشه و به تماشاگران میگه اوضاع اولین اسمکدان بعد از رسلمنیا چطوره و تماشاگران تشویق شدیدی میکنن. دنیل میگه نمیخوام دوباره شروع کنم به رو کردن افتخاراتی که در گذشته کسب کردم چون همه میدونن من کی هستم اما همه دیدن که در رسلمنیا چه اتفاقی افتاد و تکلیف کمربند سنگین وزن چی شد...دنیل میگه چرا در همچین پی پر ویویی و در همچین مسابقه ای سر کمربند سنگین وزن این مسابقه باید اینجوری به پایان برسه. دنیل ادامه میده و میگه من در رسلمنیا شکست نخوردم شما در رسلمنیا انتظار یک مسابقه پرهیجان تر و با کیفیت تری داشتید اما میخوام اینو بگم که این مسابقه در اکستریم رولز برگزار میشه و من بری وایت رو برای چهارمین مسابقه سر کمربند سنگین وزن چلینج میکنم. تماشاگران دنیل رو تشویق میکنن که یدفعه سالن تاریک میشه و بری وایت روی یه صندلی گهواره ای ابتدای سالن نشسته. بری وایت میگه تو هروقت بخوای میتونی من رو چلینج کنی چون تو عضو گروه من هستی و من با اعضای گروهم تعارف ندارم. بری وایت میگه طبق قانونی که در مسابقه من و تو در الیمینیشن چمبر وجود داشت اگر تو می باختی باید تا ابد عضو وایت فمیلی میشدی و تو باختی ولی بعد از 3 هفته این قانون رو شکستی. بری وایت میگه با توجه به این مدارک روشن تو الان فقط دو انتخاب داری. یا برگرد به وایت فمیلی و زیر دست من کار کن و یا سر کریرت در اکستریم رولز مقابل من مسابقه بده. دنیل براین به شدت تعجب میکنه و مجدد سالن تاریک میشه و بعد از روشن شدن بری وایت سالن رو ترک کرده.

مسابقه سوم

رومن رینز و سث رولینز vs دین امبروز و روسف

در همون اول کار دین امبروز و روسف سر اینکه کدومشون اول وارد رینگ بشن بحث میکنن که دین امبروز عصبانی میشه و رینگ رو ترک میکنه و ابتدای سالن می ایسته. روسف به تنهایی مقابل رومن رینز قرار میگیره و همون اول یه سوپر من پانچ و یه اسپیر از رینز دریافت میکنه. رینز با سث رولینز تگ میکنه و رولینز از بالای رینگ به روی روسف میپره و با موفقیت پین میکنه.

برنده : رومن رینز و سث رولینز

- بار دیگر مسابقه بین رندی اورتون و ادج در مین اونت اسمکدان تبلیغ میشه

- مسابقه بین جک سواگر و بد نیوز برت به عنوان مسابقه بعدی تبلیغ میشه

مسابقه چهارم

بد نیوز برت vs جک سواگر ( سر کمربند Intercontinental Champion )

مدتی از مسابقه میگذره. بد نیوز اماده انجام فینیشر میشه اما جک سواگر جاخالی میده و از پاهای بد نیوز میگیره و سابمیشن خودش رو روی او انجام میده اما بد نیوز خلاص میشه و جک سواگر رو به عقب پرتاب میکنه. جک سواگر مجدد میره که از پاهای بد نیوز بگیره اما بد نیوز یدفعه بلند میشه و فینیشرش رو روی جک سواگر انجام میده اما جک سواگر با تعجب همه در شماره 2 کیک اوت میکنه. بد نیوز عصبانی میشه و مجدد اماده انجام فینیشر میشه اما این بار سواگر بدل میکنه و فینیشرش رو روی بد نیوز اجرا میکنه و برای بار دوم سابمیشنش رو روی بد نیوز انجام میده و بد نیوز در نهایت تسلیم میشه.

برنده : جک سواگر ( قهرمان جدید )

مین اونت

رندی اورتون vs ادج

کین و کریشن برای حمایت از هم تیمی هاشون پایین رینگ ایستادن. اورتون و ادج درگیری رو شروع میکنن. مدتی از مسابقه میگذره و ممنتوم دست اورتون هست. اورتون ddt رو روی ادج انجام میده و اماده اجرای rko میشه. کریشن از رینگ بالا میره و حواس اورتون رو پرت میکنه. ادج میخواد به اورتون حمله کنه که اورتون جاخالی میده و ادج به کریشن اصابت میکنه. حالا اورتون میخواد rko رو روی ادج اجرا کنه اما ادج بدل میکنه و اسپیر رو روی اورتون انجام میده. کین پای ادج رو میکشه و اجازه پین کردن نمیده و ادج رو به پله ورودی رینگ میکوبه. حالا کین ادج رو وارد رینگ میکنه و اورتون rko رو روش انجام میده.

داور داره میشماره که کریشن پای داور رو میکشه و یه ضربه مشت بهش وارد میکنه. کریشن میره بالای رینگ و میخواد از بالای رینگ به روی اورتون بپره که در حین پریدن اورتون rko رو روی کریشن انجام میده. اورتون برمیگرده و ادج اسپیر رو روش انجام میده و پین میکنه. یه داور از سالن به سرعت به سمت رینگ میاد اما کین جلوش رو میگیره و چکسلم رو روی داور اجرا میکنه. حالا کین از پایین رینگ یه صندلی برمیداره و به ادج ضربه میزنه اما داور اولی متوجه کین میشه و مسابقه رو به نفع ادج تمام میکنه.

برنده : ادج ( با dq )

بعد از مسابقه اورتون بلند میشه و از اینکه کین با صندلی به ادج ضربه زده ناراحت میشه. کین سعی میکنه رندی رو اروم کنه اما رندی اعصابش خورد میشه و یه تنه سنگین به کین میزنه و میخواد رینگ رو ترک کنه که یدفعه کین اورتون رو برمیگردونه و چکسلم رو روش انجام میده. شوء اسمکدان در حالیکه تم سانگ کین زده شده و کین بالای سر اورتون ، کریشن و ادج ایستاده به اتمام میرسه.