پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج شوء راء
نوشته شده در
بازدید : 228
نویسنده : صادق

شوء راء با تشویق تماشاگران آغاز میشه و ابتدای کار استون کلد با هو و تشویق تماشاگران میاد تو رینگ. استون کلد میگه من در رسلمنیا براک لزنر رو شکست دادم و فرصت بازگشت سازمان رو از اونا گرفتم. شاید خیلی ها هنوز باورشون نشده باشه که من لزنر رو شکست داده باشم اما من این کارو کردم و عدالت رو حفظ کردم. از بحث رسلمنیا خارج بشیم و میخوام در مورد آینده صحبت کنم آینده ای که داخلش اثری از سازمان نیست. استون کلد ادامه میده و میگه من در مسابقه با لزنر آسیب دیدم و هفته آینده برای کمرم عمل جراحی دارم. برای این عمل ممکنه من ماه ها نتونم در رینگ حاضر باشم. استون کلد میگه من با تمام توانم مقابل لزنر مبارزه کردم و اون رو شکست دادم اما حالا وقتشه این مدیریت رو به کس دیگه ای بسپرم. تا وقتی من مصدوم هستم شخص دیگه ای مدیریت این کمپانی رو بر عهده میگیره. من برای این عمل جراحی نیاز به 3 تا 4 ماه استراحت دارم و تو این مدت جـان سینا مدیریت این کمپانی رو بر عهده میگیره. تم سانگ جان سینا زده میشه و جان سینا وارد رینگ میشه. استون کلد بهش میگه من تو این 4 ماه مدیریت این کمپانی رو به تو میسپرم و میدونم که از پسش بر میای. من به سینا اعتماد دارم و میدونم اون یه فیس به تمام معناست و شما از الان میتونید اون رو به عنوان چهارمین مدیر این کمپانی ببینید. جان سینا تشکر میکنه و میگه از پس این مدیریت بر میام و تا وقتی مدیر هستم دست همه کسانی که خواهان بازگشت سازمان هستن رو از این کمپانی دور میکنم. در نهایت سینا میگه من تمام تلاشم رو میکنم تا عدالت رو حفظ کنم و استون کلد و سینا همدیگه رو بغل میکنن و پرومو به اتمام میرسه.

مسابقه اول

اون بورن vs زک رایدر ( بر سر کمربند us )

زک رایدر سوپلکس سنگینی به اون بورن میزنه و آماده انجام فینیشر میشه اما زک رایدر بدل میکنه و یه ضربه لگد سنگین به زک میزنه و در نهایت به بالای رینگ میره و فینیشرش رو روی زک رایدر انجام میده و با موفقیت پین میکنه.

برنده: اون بورن ( همچنان قهرمان )

در بک استیج رندی اورتون در حال تمرین هست که کین میره پیشش و میگه درگیری من و تو توی رسلمنیا تمام شد اما من به این سادگی ها دست از سر تو برنمیدارم و تو باید چیزی رو که من میخوام قبول کنی. اورتون با کین فیس تو فیس میشه که ادج و کریشن میان اونجا. کریشن میگه تا حالا به خودتون و ما نگاه کردید. شما تا به حال موفق به کسب هیچ قهرمانی نشدید اما من و ادج در حال حاضر بهترین قهرمانان این کمپانی هستیم. کریشن میگه ما با شما قابل مقایسه نیستیم. اورتون بک استیج رو ترک میکنه.

مسابقه دوم

لوک هارپر vs گلداست

در نهایت هارپر با اجرای فینیشر موفق به شکست گلداست میشه.

برنده : لوک هارپر

- صحبت های استون کلد و جان سینا بازپخش میشه.

تم سانگ رومن رینز زده میشه و رینز با تشویق تماشاگران وارد رینگ میشه.رومن رینز میگه من در رسلمنیا دهن دین امبروز رو صاف کردم و حالا سواله برای من که دین چطور روش میشه بازم پاشو توی این رینگ بزاره و در این کمپانی فعالیت کنه. من با مصدومیت و شکستگی پا تونستم اون رو شکست بدم و اون با تن سالم هیچ غلطی نتونست بکنه. رینز میگه پیروزی من پیروزی سث رولینز هم هست و اگر رولینز هم برنده می شد برای من فرقی نمیکرد چون هدف من سرویس کردن دین امبروز بود و به این هدف هم رسیدم. رینز میگه من در حال حاضر نمیتونم به عنوان یک رومن رینز واقعی مبارزه کنم و نیاز به استراحت دارم و در اکستریم رولز غایبم اما بعد از اکستریم رولز برای شکاری بزرگ تر برمیگردم. در همین حال تم سانگ دین امبروز زده میشه و دین ابتدای سالن می ایسته. دین میگه یه نگاهی به وضعیت خودتو من بکن ببین اونی که آسفالت شده تو هستی یا من. دین میگه تو وانمود میکنی که قدرتمند هستی و الان حتی نمیتونی روی پاهات وایسی. دین میگه واقعا تو فکر کردی در رسلمنیا من از تو به تنهایی شکست خوردم ؟ تو و سث با هم همکاری کردین و من در یک مسابقه 2 به 1 قرار گرفتم. من از تو بهترم. من تو رو تو وضعیتی دراوردم که حتی نمیتونی روی پاهات بایستی. چرا نمیگی اگه مزاحم من نمیشدی الان سث رولینز وجود نداشت و اگه رولینز مزاحم من نمی شد به جز پاهات تمام دنده هاتو هم خورد کرده بودم. دین میگه اگه میخوای ثابت کنی هنوزم قدرتمندی همین الان مقابل روسف مسابقه بده. رینز قبول میکنه و تم سانگ روسف زده میشه و روسف وارد رینگ میشه.

مسابقه سوم

رومن رینز vs روسف

بیشتر ممنتوم دست رینز هست و رینز به سختی مسابقه میده. روسف سوپلکس سنگینی به رینز میزنه و حالا میخواد سابمیشن خودش رو روی او انجام بده اما رومن بدل میکنه و به سمت روسف برای اجرای سوپرمن پانچ میدوئه اما روسف جاخالی میده و ضربه بیگ فوت سنگینی به رومن میزنه. روسف سابمیشنش رو روی گردن رومن انجام میده و رومن نزدیک به تسلیم شدنه. رومن روسف رو بلند میکنه و اون رو محکم به گوشه رینگ میکوبه و سوپر من پانچ رو روش انجام میده. رینز گوشه رینگ اماده انجام اسپیر میشه که یهو دین امبروز وارد رینگ میشه و به رومن حمله میکنه.

برنده : رومن رینز ( با dq )

دین امبروز و روسف هردو ضربات مشت و لگد محکمی به رومن میزنن. دین اماده انجام فینیشر روی رومن میشه که صدای تم سانگ سث رولینز به صدا درمیاد و سث با تشویق تماشاگران به سرعت به سمت رینگ میاد. سث رولینز وارد رینگ میشه و به همراه رینز ضربات مشت و لگد سنگینی به روسف و امبروز وارد میکنن. در نهایت رومن رینز و سث رولینز موفق میشن دین و روسف رو از رینگ بیرون بندازن و پرومو در حالیکه تم سانگ سث رولینز زده شده و رومن و سث به روسف و دین نگاه میکنن به پایان میرسه.

دوباره به بک استیج میریم و رندی اورتون به جان سینا بابت مدیر شدنش تبریک میگه. در همین حال دوباره ادج مزاحم رندی میشه و میگه تو با پاچه خواری کردن جان سینا میخوای به قهرمانی برسی اما تا وقتی من و کریشن قهرمان تگ تیم هستیم تو نمیتونی با پاچه خواری به جایی برسی. اورتون عصبانی میشه و میخواد به ادج حمله کنه که کریشن از پشت به اورتون حمله میکنه. ادج و کریشن چند ضربه به اورتون میزنن و بک استیج رو ترک میکنن.

مسابقه چهارم

بیگ شو vs جک سواگر ( برنده حریف بد نیوز برت سر کمربند بین قاره ای در اسمکدان خواهد شد )

جک سواگر از پاهای بیگ شو میگیره و سابمیشنش رو انجام میده. راب ون دم وارد سالن میشه و کنار رینگ برای روحیه دادن به بیگ شو می ایسته. بیگ شو جک سواگر رو به عقب هل میده. راب ون دم از رینگ بالا میره. بیگ شو به سمت جک سواگر میدوئه و میخواد بهش کلوزلاین بزنه. جک سواگر جاخالی میده و بیگ شو به راب ون دم برخورد میکنه و جک سواگر با رول کردن برنده میشه.

برنده : جک سواگر

راب ون دم وارد رینگ میشه و از بیگ شو عذرخواهی میکنه اما بیگ شو عصبانی میشه و بیگ رایت هند رو روی راب ون دم انجام میده و سالن رو ترک میکنه.

مسابقه پنجم

ادج و کریشن vs ری میستریو و سین کارا

کریشن برای ری میستریو مزاحمت ایجاد میکنه و ادج با اجرای اسپیر موفق به پین کردن ری میستریو میشه.

برنده : ادج و کریشن

بعد از مسابقه ادج و کریشن خوشحالی میکنن که یهو تم سانگ کین زده میشه و کین وارد رینگ میشه. کین دابل کلوزلاین رو روی ادج و کریشن انجام میده و حالا از گردن هردو اونا میگیره و میخواد چکسلم رو روی اونا انجام بده. ادج و کریشن بدل میکنن و دابل سوپلکس رو روی کین انجام میدن. صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درمیاد و اورتون به سرعت وارد رینگ میشه. ادج و کریشن کمربندهاشون رو برمیدارن و از رینگ خارج میشن. کین بلند میشه و میخواد بابت کمک رندی تشکر کنه که رندی یهو Rko رو روی کین انجام میده و پرومو به اتمام میرسه.

- مسابقه بین جک سواگر و بد نیوز برت سر کمربند بین قاره ای در اسمکدان تبلیغ میشه

مسابقه ششم

کودی رودز vs کرتیس اکسل

برنده : کودی رودز

- مسابقه بین روسف و رومن رینز بازپخش میشه

مسابقه هفتم

رندی اورتون vs آلبرتودلریو

تم سانگ اورتون زده میشه و اورتون وارد سالن میشه. ادج و کریشن از پشت سر به اورتون حمله میکنن و اورتون رو وارد رینگ میکنن. ممنتوم دست دلریو هست. دلریو ضربه لگد سنگینی به صورت اورتون وارد میکنه و اماده اجرای فینیشر میشه اما رندی بدل میکنه و backreaker رو روی دلریو انجام میده. اورتون دی دی تی رو هم روی دلریو انجام میده و میخواد آر کی او رو روی دلریو اجرا کنه که ادج و کریشن از رینگ بالا میرن و برای اورتون مزاحمت ایجاد میکنن. تم سانگ کین به صدا درمیاد و کین به ادج و کریشن حمله میکنه و اونارو از رینگ دور میکنه. دلریو میخواد به اورتون حمله کنه ، اورتون بدل میکنه و آر کی او رو روی دلریو انجام میده.

برنده : رندی اورتون

- بار دیگر مسابقه جک سواگر و بد نیوز برت در اسمکدان تبلیغ میشه

تم سانگ سی ام پانک به صدا درمیاد و پانک با هو شدید تماشاگران وارد رینگ میشه. پانک کمربندشو بالا میگیره و صحبت هاشو آغاز میکنه. پانک میگه سال گذشته که نکسز رو تشکیل دادم این گروه 9 عضو داشت و در نهایت این گروه تبدیل به یک گروهه 6 عضوه شد که بدست شیمس نابود شد اما حالا میخوام دوباره این گروه رو تشکیل بدم و امشب اعضای اون رو مشخص میکنم. پانک میگه سینا مقابل من شکست خورد و خیلی خنده داره جان سینایی که این همه تلاش کرد تا رویال رامبل رو برنده بشه و این همه تلاش کرد که شان مایکل رو شکست بده از من شکست خورد و دوباره برگشت سر خونه اولش. پانک کمی در مورد خودش صحبت میکنه و میگه بهترین قهرمان حال حاضر کمپانی هستم و من الان بهترین در جهانم. پانک اولین عضو گروه نکسز رو معرفی میکنه. جان سینا !!! تماشاگران شوکه شدند. پانک میگه سینا اگه دنبال عدالت هستی بیا اینجا تا با هم صحبت کنیم. سینا وارد رینگ میشه و مقابل پانک قرار میگیره. پانک میگه چرا چهرت اینجوری شده ما حرفامون رو قبلا زدیم. چی میشه اگه مدیر کمپانی عضو گروه نکسز باشه؟ سینا میگه تا وقتی من مدیر این کمپانی هستم هرگز نکسزی شکل نمیگیره. سینا میگه من راه استون کلد رو ادامه میدم و تو این 4 ماه نمیخوام مشکلی برای این کمپانی بوجود بیاد. پانک میگه چه بخوای چه نخوای باید عضو نکسز بشی. اگه بخوای که خوش اومدی و اگر نخوای به زور تورو عضو این گروه میکنیم. سینا میخواد رینگ رو ترک کنه که تم سانگ شیمس زده میشه و به عنوان دومین عضو نکسز وارد رینگ میشه. حالا تم سانگ دین امبروز زده میشه و امبروز هم به عنوان سومین عضو نکسز وارد رینگ میشه. حواس سینا به شیمس و امبروز پرت شده که پانک از پشت با کمربند بهش حمله میکنه. شیمس بروگ کیک رو روی سینا انجام میده. پانک ، امبروز و شیمس به گزارشگرا حمله میکنن و همه اونارو نقش بر زمین میکنن. امبروز سینا رو به طرف میز گزارشگرها می بره و در نهایت پانک ، امبروز و شیمس تریپل پاور بمب رو روی سینا انجام میدن و سینا روی میز گزارشگرها خورد میشه. شوء راء در حالیکه اعضای نکسز بالای سر مدیر کمپانی جان سینا ایستادند به پایان میرسه.