پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج شوء راء
نوشته شده در
بازدید : 213
نویسنده : صادق

شوء راء با تشویق تماشاگران آغاز میشه و ابتدای کار تصاویری از شهر مورلیا در کشور مکزیک به نمایش درمیاد و مردم مکزیک در سالن تشویق می کنند. صدای تم سانگ کریس جریکو به صدا درمیاد و جریکو با کت و شلوار و تشویق فوق العاده زیاد تماشاگران وارد رینگ میشه و کنار تلویزیون وسط رینگ قرار میگیره. جریکو جان سینا و ریک فلیر رو هم به رینگ دعوت میکنه و سینا و فلیر هردو وارد رینگ میشن. جریکو به اونا میگه از اینکه دعوت من رو پذیرفتید ممنونم. امشب شب بزرگیه و ما باید سنگ تموم بزاریم. اول از جان سینا سوالم رو شروع میکنم سینا از اینکه با خا**ما*ی استون کلد رئیس این کمپانی شدی چه حسی داری ؟! جان سینا بهش برمیخوره و میگه مراقب حرف زدنت باش وگرنه برات گرون تموم میشه. جریکو میگه برام سواله که چرا استون کلد فرد بهتری رو برای ریاست انتخاب نکرد یه کله پوکی مثل خودش مثلا ریک فلیر !! ریک فلیر بهش برمیخوره و میگه به عنوان اولین بازگشتت بعد از 4 ماه اصلا اونم مقابل مردم مکزیک خوب عمل نمیکنی. جان سینا لایق ترین فرد برای ریاسته و اون میتونه عدالت رو ریشه کن کنه و اگه تو جز بی عدالتی باشی تورو هم از سر راه برمیداره و اگه میخوای امتحانش کنی امشب مقابل جان سینا قرار میگیری. جریکو از لحن صحبتش عذرخواهی میکنه و میگه فقط میخوام بدونم چطور از بین این همه استار جان سینا باید مدیر کمپانی بشه ؟! جان سینا میگه میخوای بدونی چرا ؟! چون همیشه راه درست رو رفتم و هیچ وقت برای منفعت خودم به کسی آسیب نزدم. جریکو قبول میکنه و میگه من امشب چلینج تورو قبول میکنم به شرطی که ریک فلیر الان چلینج منو قبول کنه و مقابل من قرار بگیره. سینا تعجب میکنه و ریک فلیر با عصبانیت این مسابقه رو قبول میکنه. جان سینا ریک فلیر رو عقب می بره و میخواد از این مسابقه منصرفش کنه که یدفعه جریکو فینیشرش رو روی سینا انجام میده. ریک فلیر میخواد به جریکو حمله کنه اما جریکو ضربات مشت پشت سر هم به ریک فلیر میزنه. جریکو کت ریک فلیر رو پاره میکنه و به صورتش تف میندازه و چند تا سیلی بهش میزنه. سینا مجدد بلند میشه و میخواد به جریکو حمله کنه که جریکو برای بار دوم فینیشرش رو روی سینا انجام میده. حالا ریک فلیر بلند میشه و به طرف جریکو میره اما جریکو تلویزیون وسط رینگ رو برمیداره و به سر ریک فلیر میکوبه. پرومو در حالیکه جریکو بالای سر ریک فلیر و سینا ایستاده و تماشاگران اون رو بو میکنن به پایان میرسه.

مسابقه اول

آلبرتو دلریو vs ری میستریو ( برنده مسابقه حریف اون بورن سر کمربند us خواهد شد )

ری میستریو 619 رو روی دلریو انجام میده و میره بالای رینگ و میخواد از بالای رینگ به روی دلریو بپره که در حین پریدن دلریو جاخالی میده و بلافاصله سابمیشن خودش رو روی ری میستریو انجام میده و با موفقیت اون رو تسلیم خودش میکنه.

برنده : آلبرتو دلریو

- مسابقه بین دلریو و اون بورن امشب سر کمربند us تبلیغ میشه

- مسابقه بین کریس جریکو و جان سینا در مین اونت راء تبلیغ میشه

مسابقه دوم

رومن رینز vs بیگشو

بیگ شو میخواد چکسلم رو روی رومن رینز انجام بده اما رینز بدل میکنه و سوپر من پانچ رو روی بیگ شو اجرا میکنه. حالا رینز اماده اجرای اسپیر میشه و به طرف بیگ شو میدوئه اما قبل از اجرا بیگ شو اسپیر رو به رینز میزنه اما رینز در شماره 2 کیک اوت میکنه. بیگشو اماده انجام بیگ رایت هند میشه اما رینز 2 سوپر من پانچ پشت سر هم به بیگشو میزنه و در نهایت با اجرای اسپیر موفق به پین کردن بیگشو میشه.

برنده : رومن رینز

بعد از مسابقه بیگ شو بلند میشه و دستش رو به طرف رومن رینز دراز میکنه و رومن رینز هم با اون دست میده که یدفعه بیگ شو بیگ رایت هند رو روی رینز انجام میده. بیگ شو سالن رو ترک میکنه و بعدش دین امبروز وارد میشه. دین امبروز از پایین رینگ یه کش طناب برمیداره و وارد رینگ میشه. امبروز لباس رومن رینز رو پاره میکنه و با کش چند ضربه پشت سر هم به کمر رومن رینز وارد میکنه. حالا دین با طناب دست های رومن رینز رو از پشت می بنده و چند ضربه مشت به صورت رینز میزنه و در حالیکه دست های رینز بسته شده ، دین امبروز فینیشرش رو روی رینز انجام میده. پرومو در حالیکه تم سانگ دین امبروز زده شده به پایان میرسه.

در بک استیج جریکو سراغ شیمس و سی ام پانک میره و بهشون میگه امشب در مسابقش با جان سینا به کمک نکسز احتیاج داره و در عوض اون به سی ام پانک در مسابقش با سث رولینز کمک میکنه. پانک میگه من به کمک تو احتیاجی ندارم و تو باید کاری کنی که ما به تو اعتماد کنیم. شیمس به جریکو میگه من امشب بهت کمک میکنم به شرطی که قول بدی بعد از مسابقت با سینا اون رو مصدوم کنیم و از ریاست برکنارش کنیم. جریکو قبول میکنه و بک استیج رو ترک میکنه.

صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درمیاد و اورتون با تشویق تماشاگران وارد رینگ میشه. رندی میگه بعد از پیروزی در استوری با کین ، هدف های بزرگ تری مثل مسابقه با پانک سر کمربند مای پی پی وی رو دنبال می کردم اما کین به من وعده کمربندهای تگ تیم میده. چه بلایی سر افعی اومده که الان باید سر کمربند تگ تیم مبارزه کنه ؟! اورتون ادامه میده و میگه اگه تا الان هم به درگیری با ادج و کریشن ادامه دادم خودشون بودن و نه کمربندهای تگ تیم رو میخوام نه صلح با کین. اورتون میگه لیاقت کین کمربند دیواز هست اما من رو با اون مقایسه نکنید. من چلینج شمارو برای مسابقه در اکستریم رولز قبول میکنم اما به کین نیازی ندارم و خودم به تنهایی مقابل ادج و کریشن قرار میگیرم. در همین حال صدای تم سانگ کین به صدا درمیاد و کین در حالیکه ماسک روی صورتشه وارد رینگ میشه. کین میگه دیگه نمیخوام کین سابق باشم و به کمک تو هم دیگه احتیاجی ندارم و خودم به تنهایی مقابل ادج و کریشن قرار میگیرم. اورتون عصبانی میشه و میگه من مقابل ادج و کریشن قرار میگیرم و کین هم حرف خودشو میزنه که تم سانگ ادج به صدا درمیاد. ادج و کریشن وارد سالن میشن. ادج همین الان کین رو برای یک مسابقه هندیکپ دعوت میکنه و کین هم میپذیره.

مسابقه سوم

ادج و کریشن vs کین

کین از گردن کریشن میگیره و میخواد چکسلم رو روی او انجام بده که در حین اجرا ادج اسپیر رو روی کین اجرا میکنه و با موفقیت کین رو پین میکنه.

برنده : ادج و کریشن

بعد از مسابقه اورتون وارد رینگ میشه و دست کین رو میگیره و اون رو بلند میکنه اما یدفعه Rko رو روش انجام میده و سالن رو ترک میکنه.

- مسابقه اون بورن و دلریو و مسابقه سینا و جریکو مجدد تبلیغ میشه

مسابقه چهارم

سی ام پانک vs سث رولینز

برنده : سی ام پانک

نوبت به پرومو بری وایت میرسه و صدای تم سانگ وایت فمیلی به صدا درمیاد. اعضای وایت فمیلی وارد رینگ میشن و بری وایت میکروفون رو بدست میگیره. بری وایت میگه مردم مثل گرگی هستن که موقع گرسنگی حاضر به کشتن هم نوع خودشون میشن و دنیل براین داره از این گرگ ها اینده خودشو میسازه. بری وایت به دنیل براین میگه دنبال چی هستی ؟ تشویق شدن ؟ شهرت ؟ مردمی که تورو تشویق میکنن و تورو به قهرمانی میروسنن کسانی هستن که در آینده کریر تورو تهدید میکنن. بری وایت میگه من دو انتخاب برای تو گذاشتم. یا اینکه به شعارها و تشویق های مردم بی اعتنا باش و عضو گروه وایت فمیلی شو یا اینکه سر کریرت مقابل من در اکستریم رولز مسابقه بده و برای همیشه از این کمپانی بیرون برو. قفس از بالا به پایین میاد و رینگ رو پوشش میده و بری وایت قفس رو لمس میکنه. بری وایت ادامه میده و میگه هیچ کس تا حالا در استوری با من موفق نشده و تو هم نمیشی. خیلی بد میشه اگه قهرمان دبلیودبلیوای ، سنگین وزن و تگ تیم سابق کریرش در اکستریم رولز توسط من به پایان برسه. چندین پسر بچه با لباس مشکی و ماسک اریک روون وارد سالن میشن و دور تا دور رینگ رو پوشش میدن و یکصدا شعار " به حرف مردم گوش نکن " رو میگن. بری وایت به مردم میگه نیومدم اینجا تا این شوء رو برای شما اجرا کنم بلکه اومدم به شما غلبه کنم و این وظیفه منه که همیشه شمارو نا امید کنم. سالن تاریک میشه و یه ویدیو مربوط به کریر دنیل براین در تلویزیون سالن پخش میشه. بری وایت میخنده و تم سانگ دنیل براین به صدا درمیاد و دنیل با تشویق تماشاگران وارد سالن میشه. دنیل براین کمی در مورد گذشتش صحبت میکنه و میگه من روزی اومدم اینجا و شناخته شدم...قهرمان دبلیودبلیوای شدم. براین در مورد مسترمکمن حرف میزنه و میگه میدونستم با همکاری با مسترمکمن هر روز جایگاهم بدتر و بدتر میشه اما من فقط میخواستم پیشرفت کنم. دنیل میگه شما مردم میدونستید که من راه خطایی رو پیش گرفتم و با بو کردن من خواستید این راه رو به من نشون بدید. دنیل میگه من با تشویق شما قهرمان تگ تیم و سنگین وزن شدم. دنیل براین ادامه میده و میگه پیوستن به گروه شما مثل زمانی میمونه که با مسترمکمن همکاری میکردم و تو هم مثل اون زمانی از پشت به من خنجر میزنی. و در نهایت دنیل براین چلینج بری وایت رو قبول میکنه و میگه سر کریرم با تو در قفس استیل کیج در اکستریم رولز مسابقه میدم.

مسابقه ششم

اون بورن vs آلبرتو دلریو ( سر کمربند us )

بیشتر ممنتوم دست دلریو هست. دلریو میره بالای رینگ و میخواد از بالای رینگ به روی اون بورن بپره که اون بورن با کمربند به دلریو ضربه میزنه.

برنده : آلبرتو دلریو ( با dq )

- صحبت های دنیل براین و بری وایت رپلی میشهن

مین اونت

جان سینا vs کریس جریکو

جریکو به همراه پانک ، شیمس و دین امبروز وارد میشه. مدتی از مسابقه میگذره. جریکو سوپلکس سنگینی روی سینا انجام میده و چند تا سیلی به سینا میزنه. تماشاگران جریکو رو بو میکنن و حواس جریکو به تماشاگران پرت میشه که یدفعه جان سینا بلند میشه و AA رو روی جریکو انجام میده اما جریکو در شماره 2 کیک اوت میکنه. دین امبروز وارد رینگ میشه و میخواد به سینا حمله کنه که سینا امبروز رو بلند میکنه و میخواد AA رو انجام بده که جریکو بلند میشه و فینیشرش رو روی سینا اجرا میکنه اما سینا هم در شماره 2 کیک اوت میکنه. سی ام پانک از رینگ بالا میره و حواس داور رو به خودش پرت میکنه. جریکو میخواد به سینا حمله کنه که سینا از پاهای جریکو میگیره و STF رو روش انجام میده و جریکو تسلیم میشه اما حواس داور به پانک پرته. سینا جریکو رو رها میکنه و میخواد به داور اعتراض کنه اما قبل از اینکه دستش به داور برسه شیمس وارد رینگ میشه و بروگ کیک رو روی سینا انجام میده ، سینا عقب عقب میره و جریکو برای بار دوم فینیشرش رو روی سینا انجام میده و با موفقیت پین میکنه.

برنده : کریس جریکو

اعضای نکسز وارد رینگ میشن و دور تا دور جان سینا می ایستن. سینا کم کم بلند میشه که شیمس به سمت اون میدوئه و بروگ کیک رو روش انجام میده. اعضای نکسز ضربات مشت و لگد سنگینی به سینا وارد میکنن و جریکو برای بار سوم فینیشرش رو روی سینا انجام میده. حالا جریکو از پاهای سینا میگیره و سابمیشن سنگین خودش رو روش انجام میده. سینا کاملا از حال رفته. چند دکتر وارد رینگ میشن و میخوان به سینا کمک کنن که اعضای نکسز به دکترها حمله میکنن. سابمیشن همچنان روی سینا انجام شده که ناگهان صدای تم سانگ باتیستا به صدا درمیاد و باتیستا وارد سالن میشه. اعضای نکسز با تعجب به باتیستا نگاه میکنن و باتیستا وارد رینگ میشه و دابل کلوزلاین رو به پانک و شیمس میزنه.

جریکو میخواد به باتیستا حمله کنه ، باتیستا اسپاین باستر رو روی جریکو انجام میده. دین امبروز میخواد از بالای رینگ به روی باتیستا بپره که در حین پریدن باتیستا اسپیر رو روی دین امبروز انجام میده. اعضای نکسز رینگ رو ترک میکنن و باتیستا به وضعیت جان سینا رسیدگی میکنه. شوء راء در حالیکه تم سانگ باتیستا زده شده و اعضای نکسز به او نگاه میکنن آف میشه.