نتایج مسابقات اسمکدان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات اسمکدان
نوشته شده در پنج شنبه 25 تير 1394
بازدید : 1049
نویسنده : صادق

Friday Night Smackdown

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد ، رومن رینز با بو و تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

رومن رینز :

تقریبا یک ماه پیش بود که من تصمیم گرفتم به خاطر خانوادم جان سینا رو از مدیریت برکنار کنم و سی ام پانک رو مدیر حال حاضر کمپانی کنم. سی ام پانک ، بواسطه من تونست کمربندش رو در پی بک نگه داره و اگه من نبودم و من جان سینا رو شکست نمیدادم اون الان نه قهرمان بود نه مدیر. بر خلاف چیزی که شما انتظار داشتید و شعار میدادید ، سی ام پانک به قولش عمل کرد و مشکل مالی من رو برطرف کرد. در پی بک به خاطر خانواده و نکسز جنگیدم. اما در مانی این د بنک ، برای خودم میجنگم.

اینکه من برنده چمدان مانی این دبانک راء بشم ، معنیش اینه که دیگه نه باتیستا و نه سی ام پانک در آرامش نیستن. من تا ماه پیش برای سی ام پانک کار میکردم اما از الان برای خودم کار میکنم. سی ام پانک باید اینو بدونه که 3 عضو گروه نکسز در مسابقه مانی این د بانک حضور دارن اما این 3 عضو ، حتی با کمک کین هم نمیتونن برنده اون مسابقه بیرون بیان چون رومـــــن ریــنز توی اون مسابقه حضور داره.

بابت برکنار شدن جان سینا از مدیریت ، بابت اخراج راب ون دم ، بابت اخراج اون بورن و بابت باخت باتیستا در پی بک و بابت باخت تیم اورتون در راء هرگز عذرخواهی نمیکنم.

( تماشاگران رومن رینز را بو کردند )

من این کارو کردم. به اشتباه بودن و نبودنش کاری ندارم. اورتون ، باتیستا ، سینا و همه کسایی که به خاطر من صدمه و ضرر دیدن ، میتونن با شکست دادن من جبرانش کنن و من اینجا آمادم تا مقابل اونا همین امشب مسابقه بدم.

( تماشاگران شعار Batista را دادند )

 

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، سی ام پانک به تنهایی وارد سالن شد )

( سپس وارد رینگ شد و مقابل رومن رینز ایستاد )

سی ام پانک :

رومن رینز. ای کاش زودتر از اینا به استعداد و قدرت تو پی می بردم. تو در طی یک ماه تغییر و تحولات بزرگی در این کمپانی ایجاد کردی که هیچ کس تا حالا انجامش نداده بود. تو دلیل قهرمان و مدیر شدن من هستی و بابت این کار نکسز همیشه قدردان هست. اما سوال اینجاست که اگه باتیستا من رو در مانی این د بنک شکست بده و استون کلد بعد از مانی این د بنک به کمپانی برگرده انگار تو هیچ کاری نکردی. من هزینه مالی تورو پرداخت کردم اما اگه تا ماه اینده من از مدیریت برکنار بشم ، تو کاری برای من نکردی.

ما قرار گذاشتیم که من هزینه مالی تورو بدم و تو هم جان سینا رو برکنار کنی. من پای قرارم بودم اما اگه قرار باشه جان سینا ماه آینده دوباره توسط استون کلد مدیر کمپانی بشه چه فایده ای داره ؟ پس اگه اینجور باشه ، من ماه آینده هزینه ای که برای تو دادم رو پس میگیرم.

( رومن رینز و سی ام پانک فیس تو فیس شدند )

من میدونم که تو سر قولت بودی. لازم نیست که نگران باشی. من دیگه از تو کاری نمیخوام و فقط امشب ، باید کاری رو که 2 هفته پیش نتونستی به اتمام برسونی الان تمومش کنی. دو هفته پیش ازت خواستم که کریر راب ون دم ، اون بورن و گلداست رو تموم کنی اما تو از پس گلداست برنیومدی. امشب باید ، کار 2 هفته پیشت رو به اتمام برسونی. تو همین الان مقابل گلداست سر کریر اون مسابقه میدی !! این آخرین درخواست من از توئه و بعد از این ، تو آزادی. موفق باشی رومن رینز...

( سی ام پانک رینگ را ترک کرد ، سپس خنده کنان از سالن خارج شد )

( صدای تم سانگ گلداست به صدا درامد ، گلداست وارد رینگ شد و اماده مسابقه با رومن رینز شد )

مسابقه اول

رومن رینز vs گلداست ( سر کریر گلداست )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، رومن رینز و گلداست درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...


( گلداست ضربه کلوزلاین سنگینی به رومن رینز وارد کرد ) ( سپس رومن رینز را بلند کرد و سوپلکس سنگینی روی او انجام داد )

( گلداست آماده انجام فینیشر روی رومن رینز شد )

( رومن رینز بدل کرد ، سپس با ضربه مشت سنگین گلداست را نقش بر زمین کرد )


( رومن رینز گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام سوپر من پانچ شد )

( گلداست کم کم بلند شد )

( رومن رینز به سمت گلداست دوید و قصد داشت سوپر من پانچ رو اجرا کنه ، گلداست جاخالی داد )

( سپس به بالای رینگ رفت )


( گلداست از بالای رینگ به روی رومن رینز پرید )

...2...1

( رومن رینز در شماره 2 کیک اوت کرد ) ( گلداست به سمت رومن رینز دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( رومن رینز جاخالی داد )


( اسپــــــــــــیر از رومن رینز )

3...2...1

برنده مسابقه: رومن رینز ( 300+ سکه ) و ( به پایان رسیدن کریر گلداست )

بعد از اتمام مسابقه:

( گلداست کم کم بلند شد ، تماشاگران گلداست را تشویق کردند )

( کودی رودز از سالن به سمت رینگ آمد ، سپس وارد رینگ شد و گلداست را بغل کرد )

( پرومو در حالیکه تم سانگ گلداست زده شده بود و تماشاگران کودی رودز و گلداست را تشویق می کردند به اتمام رسید )

.:: تبلیغات شوء اسمکدان ::.

Tonight

رندی اورتون vs شیمس

درامد مسابقه: 350 سکه

مسابقه دوم

جک سواگر vs سین کارا

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، جک سواگر و سین کارا درگیری را شروع کردند )

2 دقیقه بعد...

( سین کارا سوپلکس سنگینی روی جک سواگر انجام داد )

( سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی سواگر انجام بده )

( در حین اجرا جک سواگر جاخالی داد و سین کارا نقش بر زمین شد )


( جک سواگر از پاهای سین کارا گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی او انجام داد ) ( سین کارا به سمت طناب رفت )

( سین کارا قصد داشت تسلیم بشه )


( صدای تم سانگ لوک هارپر به صدا درامد ، لوک هارپر وارد سالن شد )

( جک سواگر سین کارا را رها کرد و آماده درگیری با لوک هارپر شد ) ( ناگهان سین کارا از پشت به جک سواگر حمله کرد )

( جک سواگر قصد داشت فینیشر خودش رو روی سین کارا انجام بده )


( لوک هارپر وارد رینگ شد و کراس بادی سنگینی روی جک سواگر اجرا کرد )

برنده مسابقه: جک سواگر ( با DQ )

بعد از اتمام مسابقه:

( جک سواگر کم کم بلند شد ، لوک هارپر کمربند بین قاره ای را برداشت و مقابل جک سواگر بالا گرفت )

( جک سواگر به سمت لوک هارپر دوید و قصد داشت به او حمله کنه )


( لوک هارپر فینیشر خودش رو روی جک سواگر اجرا کرد )

( لوک هارپر بالای سر جک سواگر رفت )


( پرومو در حالیکه تم سانگ لوک هارپر زده شده بود و لوک هارپر با کمربند بین قاره ای بالای سر جک سواگر ایستاده بود به اتمام رسید )

SummerSlam

کریس جریکو vs بری وایت سر کمربند سنگین وزن جهان

درامد مسابقه: 2500 سکه + کمربند سنگین وزن جهان

 

مسابقه سوم

اوسوز vs نکسز

( در نهایت کریس جریکو با اجرای فینیشر روی جیمی اوسو موفق به شکست او شد )

برنده مسابقه: نکسز ( 500+ سکه )

( صدای تم سانگ بیگشو به صدا درامد ، بیگ شو با بو شدید تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

بیگ شو :

اگه بخوایم بین من و رولینز یک مقایسه انجام بدیم ، اون مقابل من هیچی نیست. اون زمان که من داشتم مقابل جان سینا در تی ال سی سر کمربند سنگین وزن مسابقه میدادم سث رولینز داشت سر کمربند تگ تیم با ویلیام رگال مسابقه میداد. من رولینز رو به عنوان یه حریف نمی بینم چون اون خیلی کوچکتر از من هست. رولینز رو فقط برای انتقام انتخاب کردم و بعد از اون ، میرم سراغ رومن رینز یا دین امبروز.

من رولینز رو در مانی این دبنک شکست میدم. شاید تا الان متوجه خصوصیت من شده باشید که من گذشته رو فراموش نمیکنم. زمانی که عضو گروه شیلد شدم و این گروه تا زمانی که به من نیاز داشت از من استفاده کرد و وقتی نیازی به من نداشت من رو داخل چاهی انداخت که باعث شد مدتها توی اون چاه بمونم. اما حالا از اون چاه بیرون اومدم تا انتقام ماجراهای دو سال پیش رو بگیرم. من...

( صدای تم سانگ سث رولینز به صدا درامد ، رولینز با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد )

( سث رولینز وارد رینگ شد و مقابل بیگ شو ایستاد )

سث رولینز :

بیگ شو...من و تو با هم یه تفاوت داریم. من دارم آینده خودم رو توی این کمپانی می بینم در حالیکه قهرمان مای پی پی وی هستم. اما تو هنوز توی گذشته زندگی میکنی و دنبال انتقام گرفتن از ماجراهای 2 سال پیش هستی. تو و رندی اورتون در رویال رامبل 1 مقابل من و رومن رینز شکست خوردید. تو در پی بک هم مقابل من به تنهایی شکست خوردی. تو هرگز نتونستی انتقامی بگیری و فکرمیکنم دیگه فرصت انتقام رو از دست دادی. تو میتونی راه گذشتت رو پیش ببری اما من با شکست دادن تو در مانی این د بنک ، راهی استوری های جدی تری میشم.

تو به من کمک میکنی که بیشتر پیشرفت کنم. در واقع تو پله صعود من در مای پی پی وی هستی و ممنونم که میای و مقابل من شکست میخوری و ضایع میشی و باعث پیشرفت من میشی.

( سث رولینز به بیگ شو خندید ، سپس به سمت طناب رینگ رفت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه )

( ناگهان بیگ شو رولینز را برگرداند و ضربات مشت پشت سر هم به او وارد کرد )

( رولینز ضربه لگد سنگینی به زانوی بیگ شو زد و او را نقش بر زمین کرد )

( بیگ شو کم کم بلند شد )

( رولینز قصد داشت کرب استامپ رو روی بیگ شو انجام بده ، در حین اجرا ناگهان بیگ شو بلند شد و بیگ رایت هند رو روی رولینز اجرا کرد )

( تماشاگران بیگ شو را بو کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ بیگ شو زده شده بود و بیگ شو بالای سر سث رولینز ایستاده بود به اتمام رسید )

.:: تبلیغات شوء اسمکدان ::.

Money In The Bank

بیگ شو vs سث رولینز

درامد مسابقه: 1500 سکه

مسابقه چهارم

لوک هارپر vs بیگ ای لنگستن

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، لوک هارپر و بیگ ای لنگستن درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( لوک هارپر با اجرای بیگ فوت بیگ ای را نقش بر زمین کرد )

( سپس گوشه رینگ ایستاد و اماده انجام فینیشر شد )


( صدای تم سانگ جک سواگر به صدا درامد ، تماشاگران به شدت جک سواگر را تشویق کردند )

( جک سواگر از سالن به سرعت به سمت رینگ دوید )

( لوک هارپر به سمت جک سواگر دوید )


( ناگهان جک سواگر بیگ فوت سنگینی به لوک هارپر وارد کرد )

برنده مسابقه: لوک هارپر ( با DQ )

بعد از اتمام مسابقه:

( جک سواگر ضربات مشت پشت سر هم به سر لوک هارپر وارد کرد )

( سپس لوک هارپر را بلند کرد و فینیشر خودش رو روی او انجام داد )


( جک سواگر سابمیشن سنگین خودش رو روی لوک هارپر اجرا کرد ، داوران و نگهبانان وارد رینگ شدند )

( سپس جک سواگر را از لوک هارپر جدا کردند )

( پرومو در حالیکه تم سانگ جک سواگر زده شده بود و جک سواگر کمربند بین قاره ای را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

Main Event

رندی اورتون vs شیمس

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، شیمس و رندی اورتون درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( شیمس سوپلکس سنگینی روی رندی اورتون اجرا کرد ، سپس او را بلند کرد و چند ضربه کلوزلاین پشت سر هم به او وارد کرد )


( شیمس اورتون را پشت طناب های رینگ انداخت و 10 ضربه مشت به او وارد کرد )

( سپس او را به داخل رینگ انداخت )

( شیمس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی اورتون بپره )


( اورتون کم کم بلند شد )

( شیمس قصد داشت به روی اورتون بپره ، در حین پریدن رندی اورتون دراپ کیک سنگینی به شیمس وارد کرد )

( اورتون شیمس را پشت طناب های رینگ انداخت )

( سپس DDT رو روی او اجرا کرد )


( رندی اورتون آماده انجام Rko روی شیمس شد )

( شیمس کم کم بلند شد )


( صدای تم سانگ کین به صدا درامد ) ( کین وارد سالن شد و کم کم به سمت رینگ امد )

( رندی اورتون شیمس را رها کرد و آماده مبارزه با کین شد )

( ناگهان شیمس رول کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: شیمس ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( کین وارد رینگ شد و به همراه شیمس ضربات پشت سر هم به رندی اورتون وارد کردند )

( سی ام پانک ، کریس جریکو و دین امبروز از سالن وارد رینگ شدند و بالای سر رندی اورتون ایستادند )

( سی ام پانک به شیمس دستور اجرای بروگ کیک را داد )

( شیمس گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام بروگ کیک شد )


( صدای تم سانگ کریشن به صدا درامد ، کریشن با تشویق تماشاگران وارد سالن شد )

( سپس به سرعت به سمت رینگ دوید )


( کریشن ضربات مشت پشت سر هم به سی ام پانک وارد کرد )

( کریس جریکو و دین امبروز به کریشن حمله و او را نقش بر زمین کردند )

( کین گردن کریشن را گرفت و او را بلند کرد )


( سپس چکسلم رو روی کریشن انجام داد )

( رندی اورتون قصد داشت به کین حمله کنه )


( دین امبروز ضربه کلوزلاین سنگینی به اورتون وارد کرد )

( سپس کین از گردن اورتون گرفت )


( چکسلم از کین بر روی رندی اورتون !! )

( تمامی اعضای نکسز به همراه کین بالای سر اورتون و کریشن ایستاده بودند )


( صدای تم سانگ ادج به صدا درامد ، ادج از سالن به سرعت به سمت رینگ دوید )

( ادج وارد رینگ شد ، اعضای نکسز به ادج حمله و او را نقش بر زمین کردند ) ( دین امبروز از پایین رینگ یک میز برداشت و وارد رینگ شد )

( سپس کین از گردن ادج گرفت و او را بلند کرد )


( چکسلم از کین بر روی ادج بر روی میز )

( ادج روی میز خورد شد )


( شوء اسمکدان در حالیکه کین بالای سر اورتون ، ادج و کریشن ایستاده بودند و سی ام پانک کمربندمای پی پی وی را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین جک سواگر و لوک هارپر سر کمربند بین قاره ای در مانی این د بنک

کریر گلداست توسط رومن رینز به اتمام رسید

پایان شوء اسمکدان

 

 



:: موضوعات مرتبط: اسمکدان , ,
:: برچسب‌ها: نتایج اسمکدان , بازی مجازی کشتی کج , بازی آنلاین کشتی کج , نتایج مسابقات اسمکدان ,



مطالب مرتبط با این پست
.